Sayın Üyemiz;

Odamız tarafından 16 - 17  Ekim 2018 (Salı-Çarşamba  Günleri) tarihlerinde ABİGEM eğitmenlerinden Metin ÇAVUŞLAR gözetiminde "Satınalma ve Tedarik Zinciri Yönetimi Eğitimi" düzenlenecektir.  
 
Oda hizmet binamızın 1 Nolu Eğitim Salonu'nda düzenlenecek ve 2 gün sürecek olan eğitim 10.00 - 17.00 saatleri arasında yapılacaktır. 

Eğitime katılanlara Katılım Belgesi verilecek olup, eğitim kontenjanı 25 kişi ile sınırlıdır. 

Eğitim bedeli 100 TL'dir. Eğitim Bedelini Odamız Veznesine yatırabilir ve dekontu ilgili  personele teslim edebilirsiniz.

 
Eğitime katılmak isteyenlerin ekte yer alan Eğitim Katılım Formunu doldurarak en geç 15 Ekim 2018 Pazartesi günü Saat: 14.00'a kadar [email protected] e-mail adresine göndermeleri gerekmektedir. 

Eğitim katılım formu ekte ve satso.org.tr web adresimizde  yer almaktadır
 
Eğitim hakkında detaylı bilgi almak için 0264 888 30 39 nolu telefon aracılığıyla Odamız yetkilileri ile irtibata geçebilirsiniz. 

Saygılarımızla,
 

Teyfik ÖZTÜRK
Genel Sekreter

 

 

SATINALMA VE TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ İÇERİK

  • Satın Alma İçin Çeşitli Örgüt Şemaları.
  • Satın almada diğer birimlerle iş-evrak akışı (Örneklerle). Satın almaya gelen ve satın almanın kullandığı evraklar ve bu evraklara bağlı olarak yapılan işlemler.
  • Satıcı ve Malzemelerin Tanımlanması
  • Fiyatların Tanımlanması
  • Piyasa etüdü yapmanın detayları.
    • Yeni bir ürün için.
    • Yeni bir tedarikçi için.
    • Değişen fiyatlar için.
  • Sözleşme hazırlama ve yönetme(Örnekler) kontrat nasıl yapılır, hangi noktalar, hukuksal açıklar ve yönetimi, doğru-yanlış örneklerle.
    • Sözleşme yönetimi.
    • Satın Alma Sözleşmelerinin hazırlanması.
    • Dikkat edilmesi gereken konular.
    • Sözleşmede en önemli maddeler.
    • Sözleşmede denge unsuru nasıl uygulanılır.
    • Sözleşme sürecinde anlaşmazlıklar ve aşılma yöntemleri.
  • Bütçeleme. Satın Alma Bütçesi Nasıl Hazırlanır? Takibi Nasıl Yapılır? Örnek incelenmesi.
  • Satın Almada yaşanan yapısal ve işlevsel sorunlar (Vaka/case study üzerinden tartışmalar)
  • Satın Alma Sisteminin Kurgusu
  • Satın Alma Siparişi - Giriş
  • Teslim Alma İşlemleri
    • Kalite Kontrol kabulü
    • Kabul Numunesi işlemleri
    • Depo kabul işlemleri
  • Fiyatlandırma Kontrolü
  • Satın Alma Faturalarının Analizi
  • Satın Alma Planlaması
    • Sipariş Bölme
    • Ürün toplama esasına göre planlama
  • Satın Almada Müzakere Süreci
    • Müzakere Kavramı
    • Müzakere Planlaması
    • Müzakereye Hazırlanma
    • Teklif Alma ve Değerlendirme
    • Müzakerede Basarı ve Başarısızlık Faktörleri
    • Müzakere Sürecinde Etkin iletişim 
    • Türkçe ve beden dili
    • Dinleme, doğru sorular yöneltme, satıcıya sorulacak doğru sorular, insan sarrafı nasıl oluruz
  • Tedarikçi ilişkileri Yönetimi (SRM)
  • Tedarikçi Hayat Eğrisi. Kapasite/Fiyat/Kar ilişkisi.
  • Tedarikçi Değerlendirme Sistemi Nasıl Kurulur ve Uygulanır?
  • Tedarikçi İlişkileri Kalitesi ve Yönetimi Nasıl Uygulanır?
  • Tedarikçi Risk Analizi Nasıl Yapılır?
  • ABC (PARETO) Analizleri Nedir? Niçin Önemlidir? Nasıl Uygulanır? Maliyet  tabanlı iş planı
  • Tedarik Zinciri Yönetimi ve Satın Alma ilişkileri.
    • Tedarik Zinciri Yönetiminin Felsefesi
    • Öncelikler sıralaması
    • Tedarik Zinciri Yönetimi hangi şartlar altında söz konusudur
  • Satın Almacının performans değerlendirmesi.
  • Satın Alma Raporları Nelerdir? Nasıl Oluşturulurlar?
  • Yeni Satın Alma Stratejileri Nasıl Geliştirilir?
    • Hangi şartlar altında strateji çalışması yapılmalıdır?
    • Karar standardizasyonu kavramı
  • İşletme Malzeme Planlaması (MRP)
  • E-Satın Alma
    • İşletmeler Arası Elektronik Ticaret (B2B)
    • İnternet Tabanlı Satın Alma

 

Eğitim Katılım Formuna ulaşmak için tıklayınız.

Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası'nın tüm duyurularına ulaşmak için tıklayınız.

 

Duyuru Tarihi : 8/10/2018
Paylaş